خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/31 - 06:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
آریان پور مطرح کرد

ضرورت توسعه نوغانداری در شرق استان گلستان

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش دردیدار با وزیر جهاد کشاورزی، خواستار توسعه نوغانداری در شرق استان گلستان شد.

رضا آریان پور نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش  و عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با  اشاره به دیدار با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات کشاورزان، دامداران و باغداران به ویژه حوزه کشاورزی استان گلستان و حوزه انتخابیه مطرح شد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این دیدار در مورد موضوعاتی مثل تسریع در  پرداخت باقی مانده پول گندم کشاورزان ، امهال وامهای کشاورزی ، توسعه نوغانداری در شرق استان گلستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.



وی افزود: ایجاد اداره نوغانداری در مینودشت ، تخصیص بودجه برای احداث جاده های بین مزارع در چهار شهرستان ، توسعه زیتونکاری و صنایع تبدیلی زیتون نیز از جمله مسائلی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت .



آریان پور یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار ضمن شنیدن این مشکلات، قول مساعد داد که این موارد در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و مرتفع شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 368616
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار